متن آهنگ امیدی که نمی بازم از محسن یگانه
 
----- متن -----

امیدی که نمی بازم

من مثل يه پروانه همش دورو برت بودم

مثل سايت تو تنهاييت همش پشته سرت بودم


به آتيش ميکشم هرجا که ميبينم ازم دوری

هنوز پشته سرت هستم مثل سابق همونجوری


از اين دنيايه بی احساس يه روز حقتو  میگیرم

چه فايده وقتی ميدونم يه روز از يادتو ميرم (یه
روز از يادتو ميرم)



هنوزم مثل اون روزا هواتو دارمو بازم

اميدی که بهت دارم به اين زودی نميبازم

 


تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید ..... comment یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان matn و آدرس shahriyar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 1973
بازدید کل : 46211
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



javahermarket