متن آهنگ بازی از سیاوش قمیشی
 
----- متن -----

بازی

 

 

تمام ساله من بی تو پر از سوزه زمستونه

صداي خندرو هيچکس نميشنوه از اين خونه


تو رفتي و نگاهه من يه دريا دردو غم داره

یا که انگار توی سينم گل ياس داره ميکاره


بی تو قلب جهنم هم مثل خونه واسم سرده

با اون حالی که تو رفتی محاله بازی برگرده


دارم يخ ميزنم بی تو تا فرصت هست آخه برگرد

تو اين سرمايه تنهايی نميشه حفظ ظاهر کرد



جای خاليه تو داره همه دنيامو ميگيره

بی تو آسون ترین کارها واسم سخت و نفس گيره



بی تو هم صحبت شبهام همين چهاردونه ديواره

بی تو اين سقف هم سقف نيست ازش دلتنگی ميباره



تمامه ساله من بی تو پر از سوزه زمستونه

صداي خندرو هيچکس نميشنوه از اين خونه

تو رفتيو و نگاهه من يه دريا دردو غم داره

یا که انگار توي سينم گل ياس داره ميکاره


بی تو قلب جهنم هم مثل خونه واسم سرده

با اون حالی که تو رفتی محاله بازی برگرده


دارم يخ ميزنم بی تو تا فرصت هست آخه برگرد

تو اين سرمايه تنهايی نميشه حفظ ظاهر کرد


جای خاليه تو داره همه دنيامو ميگيره

بی تو آسون ترین کارها واسم سخت و نفس گيره


تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید ..... comment یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان matn و آدرس shahriyar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 800
بازدید کل : 44238
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



javahermarket