خسرو حیدری:به نظر من، بحرین سخت‌ترین رقیب ما در این گروه است.
 
----- متن -----

وی در ادامه افزود: درست است که تیم ملی فوتبال اندونزی در رتبه 132 رنکینگ فیفا قرار دارد و به هیچ عنوان با تیم ملی فوتبال ایران قابل مقایسه نیست اما به هیچ وجه نباید این تیم را دستکم بگیریم، چرا که تیم اندونزی طی چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است.

این بازیکن ملی پوش در خصوص گروهی که تیم ملی فوتبال ایران در آن قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم، باید با برد پرگل مقابل اندونزی باعث وحشت دو تیم دیگر همگروه‌مان (قطر و بحرین) شویم.

وی در ادامه افزود: به نظر من، بحرین سخت‌ترین رقیب ما در این گروه است، هرچند که قطر را هم نباید دستکم بگیریم.

حیدری با اشاره به حواشی که طی هفته گذشته با آن روبه‌رو شده بود، گفت: در هفته گذشته با یکی از روزنامه‌های ورزشی مصاحبه کردم که این روزنامه امانتداری را در متن مصاحبه رعایت کرد اما در تیتر گفتگو شیطنت کرده بود. این موضوع حواشی را برایم به وجود آورد که من موضوع را با سردبیر آن روزنامه در میان گذاشتم و او نیز بلافاصله موضوع را حل کرد و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: با وجود مسائلی که پیش آمد باز هم تاکید می کنم تحت هیچ شرایطی در سپاهان نمی ماندم و رفتن یا ماندن من به هیچ وجه ربطی به ماندن یا رفتن آقای قلعه نویی نداشت. همه دیدند که حتی تا پای محرومیت هم رفتم با این حال در سپاهان نماندم.

حیدری با یادآوری اینکه فصل گذشته به فتح الله‌زاده و مظلومی برای بازگشت به استقلال قول داده بوده است، افزود: من به پیراهن استقلال تعصب خاصی دارم. انگیزه‌ام برای بازی مقابل تیم تراکتورسازی بیشتر از سایر دیدارهایی است که طی رقابت‌های لیگ برتر باید انجام دهیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا را روز جمعه هفته جاری مقابل تیم ملی اندونزی برگزار می‌کند. این بازی از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

 

 


  ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
۱۲:۳۶

 


تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید ..... comment یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان matn و آدرس shahriyar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 1958
بازدید کل : 46196
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



javahermarket